NEED TWO EDITORS ON DUTY!

Do you have a few minutes to spare for a day? Do you like commenting on contributors' posts? The Refashion Coop needs two volunteer Editors on Duty (EOD for short) to make sure the site is running smoothly. Interested? Have questions? Please contact Jennifer Elliott at jennelliott14@gmail.com. Thank you!

Sunday, November 29, 2015

Inspiration Pinterest

Cette fois j'ai trouvé l'inspiration sur Pinterest et ça a donné ça :



Et même que j'ai TOUT utilisé et qu'il n'y a plus rien qui reste des 2 pulls de départ !! Lol
En tout cas c'est une petite robe que je porte souvent car je m'y sens bien .




Alors ça vous plaît ? 
Et si vous voulez en savoir plus c'est Ici 
A bientôt, bisous, Elisa Elisa


4 comments:

jennifer elliott said...

I love it. So pretty!

Carissa said...

Lovely! And a no-waste refashion? That's great!

Charmant! Et un remodeler sans déchets? C'est génial!

-Carissa
EOD

Marisa Glied said...

Love it!

cucicucicoo: ecological living said...

I love this idea! I so want to do this, too! :) Lisa