NEED TWO EDITORS ON DUTY!

Do you have a few minutes to spare for a day? Do you like commenting on contributors' posts? The Refashion Coop needs two volunteer Editors on Duty (EOD for short) to make sure the site is running smoothly. Interested? Have questions? Please contact Jennifer Elliott at jennelliott14@gmail.com. Thank you!

Thursday, June 30, 2016

Transformation de robes (1)

J'ai dans mon armoire plusieurs robes achetées il y a plusieurs années et je n'arrivais pas à m'en séparer alors j'ai décidé de les transformer ....

Voici, la première robe à être transformée :


Une petite robe sympa mais devenue trop juste.............


Pour cette transformation j'ai utilisé le patron Burda n°6851 et je suis assez contente du résultat.



Alors qu'en pensez-vous ?
Pour en savoir plus c'est ici
A bientôt, Elisa Elisa

3 comments:

jennifer elliott said...

What do I think? I love it! I've seen more and more dresses with side panels. This is absolutely gorgeous.

Jennifer, EOD

Chickie Walsh said...

Great update!

Marisa Glied said...

Love the sides!!!! Great job!

-TheRefashStash